Néhány jó tanács: annak érdekében, hogy gépe sokáig és problémamentesen működjön.

  • Nagyon fontos, hogy a készüléke stabilan, kiegyensúlyozva, vízszintes helyzetben álljon!
    Ez azt jelenti, hogy miközben a gép felülete vízszintes, mind a négy láb érinti a földet. A lábak pontos szintezése után szükséges mind a négy láb gondos meghúzása, rögzítése. Ezt célszerű rendszeresen (nagy igénybevétel esetén akár naponta is) ellenőrizni, szükség esetén pedig korrigálni, újra beállítani.

    A lábak pontos rögzítését követően biztosítani kell azokat elmozdulás ellen is, ezért kérjük, hogy a lábakon található M 12-es csavarok meghúzásával győződjön meg a stabil és biztos beállításról. (Ehhez a művelethez 19-es méretű villáskulcs szükséges, ami a géppel együtt kerül kiszállításra.)

  • Annak érdekében, hogy a készüléke minél stabilabban álljon, javasoljuk, hogy szilárd, elsősorban hideg burkolatú (pl. járólap, műkő vagy a meleg burkolatok közül pedig a linóleum) felületre helyezze. Amennyiben nem kemény és tömör felületre (mint pl. szőnyegpadló vagy szalagparketta) szeretné állítani a gépet, abban az esetben a felület kiegyenlítésére és a nem kívánatos rezgések elkerülésére célszerű gépalátétet használnia. Ennek legegyszerűbb módja egy minimum 60x70 cm nagyságú, minél vastagabb és nehezebb munkalap levágatása és annak a gép alá helyezése. Azonban szeretnénk hangsúlyozni, hogy készüléke legmegfelelőbb beállítását szilárd, hideg burkolatú felületen érheti el!

  • Fontos betartani a gyárilag előírt maximális súlyhatárt, terhelhetőséget, hiszen a túlterhelés idő előtti meghibásodásokhoz, anyagrepedésekhez vezethet, ami nem tekinthető garanciális meghibásodásnak!

  • Kérjük, vigyázzon a készülék hátoldalán található tápfeszültség-csatlakozó épségére! A gépet falnak tolni, illetve a kábelt megfeszíteni, rángatni tilos!

  • Rendszeres tisztán tartással, törölgetéssel, valamint a készülék alatti padlózat gondos portalanításával megelőzhető a por bejutása a berendezésbe és az ennek nyomán kialakuló „ciripelő” hang megjelenése.

Ha a fenti öt pontot gondosan betartja, akkor az alábbiakban felsorolt minden olyan hibabejelentés elkerülhető, mint:

  • kopogás, „zörgés”
  • nagyon kileng az oszlop,
  • nagyon mozog a berendezés,
  • nagyon ráz,
  • „ciripel”!

A fentiek be nem tartására visszavezethető meghibásodások nem tekinthetők garanciális, illetve szavatossági körbe tartozó meghibásodásnak!
Az ilyen eset miatti esetleges szerviz és kiszállás költségét az Ügyfél köteles viselni!

Amennyiben a készüléket a Vásárló maga szereli össze, és ekkor kábelszakadás, csavar-megszakadás, vagy egyéb, szakszerűtlen szerelésre visszavezethető meghibásodás történik, annak javítási költségei a Vevőt terhelik!

Egyéb tanácsok:

  • Ha a készülék semmit nem csinál, nem működik, a készülék nem mutat „életjelet”, gyakori, hogy a jelenséget a hálózati kábel kimozdulása okozza. Mindenekelőtt kérjük, ellenőrizze, hogy a kábele megfelelő módon csatlakozik-e (fali és a gép oldali csatlakozást is beleértve). Érdemes megpróbálni a kábel lecserélését egy másik szabványos kábelre, mivel sok esetben ez azonnali megoldást nyújt.
  • A lábtartó gumibakok rögzítésére kialakított nyílásokba (4 db) csavarjon be M8x35 hatlapfejű csavarokat, amelyekre előzőleg már egy-egy anyacsavart feltekert. Így megelőzhető a rögzítési pontokat takaró gumidugók berogyása, csúnya deformálódása.
  • Az egy oldalon végzendő gyakorlatok esetében, lehetőleg a gép bal oldalát  terhelje, azaz szemből nézve a baloldalra álljon! A legjobban így kíméli a gépet, illetve ezzel későbbi meghibásodásokat is megelőzhet!
  • A készülék gumi taposófelületének tisztítására javasoljuk az autósboltokban beszerezhető gumitisztító spray-ek használatát. Ezekkel néhány havonta áttörölve szinte újjá varázsolható a felület.
  • A gép alsó részét körbeölelő gumi harmonikát célszerű néhány havonta, patikákban beszerezhető glicerin 10%  +  csapvíz  90% keverékével vagy szilikonos gumiápolóval átkenni-ápolni. Így megelőzhető a gumi idő előtti öregedése, későbbi felszakadása.

Az ügyintézéshez fontos tudnivalók:

  • Az esetleges garanciális ügyintézéshez szükséges iratokat minden esetben fel kell mutatnia! (eredeti garanciajegy, a vásárlást igazoló számla vagy annak másolata, valamint a vásárláskor készült szerződés)
  • Minden olyan esetben, amikor nem garanciális javítást hajtunk végre, a javítási költségeken felül kiszállási díjat is felszámítunk, amelynek összege Budapesten 5.000 Ft, vidéken 10.000 Ft.
  • Kérjük, hogy szervizigényének bejelentése előtt a fenti lépéseket- ellenőrzéseket hajtsa végre, és győződjön meg arról, hogy a hibajelenség oka nem felhasználói és nem „nem rendeltetésszerű” használatból ered.  Kérjük, tartsa szem előtt, hogy gondos karbantartással és ellenőrzéssel megtakaríthatja, vagy jelentős mértékben csökkentheti a javítás költségét!


Ha gépe használatával, karbantartásával vagy javításával kapcsolatban további kérdése merülne fel, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal!
 

A Mediwel Kft. szerviz vonala:

Telefon: +36 20/852 9330
E-mail címünk: szerviz@mediwel.hu

 

 

webshop

Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön első kézből híreinkről és kedvezményeinkről!