Garanciális feltételek

Ön nálunk kockázat nélkül vásárol, hiszen minden Mediwel termékre 14 napos pénz-visszafizetési garanciát vállalunk.

FLABéLOS Jótállási Csomagok

A jótállási csomag vásárlásának feltételei:

  1. A gép új, vagy a vásárlás 3 napon belül történt a Mediwel Kft-től.
  2. A gépet teljes körűen átvizsgálja a Mediwel Technikusa. A szakember által átvizsgált és hibátlannak ítélt állapot esetén máris megvásárolható a jótállási csomag, hiba esetén azonban árajánlatot tesz a javításra vonatkozóan. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy jótállási csomag csak a javítást követően vásárolható.
  3. Az átvizsgálás és felmérés ára: 5.000.- Ft + kiszállási díj.

Igényelhető csomagok:

  1. Magánszemélyeknek és cégnévre történő vásárlásnál, de otthoni használat esetén:
    • ÁR: 30.000.- Ft / félév

    Előnyei:

    • Tervezhető kiadás;
    • biztonságos és kiszámítható megoldás;
    • az előgondoskodás révén elkerülhető az eredeti alkatrész(ek) magas árának azonnali és egyösszegű megfizetése;
    • már egy javítás esetén azonnali megtérülés.
  2. Gondoskodó vállalatoknak és Szalonoknak
    • ÁR: 60.000.- Ft / félév

    Előnyei:

    • A tervezettnél fokozottabb igénybevétel miatt előrelátó és egyben kiszámítható költség, amely ráadásul el is számolható.
    • Összetett javítás esetén már az első alkalommal megtérülő befektetés.

Vállalkozásunk további termékeit 1 éves jótállási határidővel forgalmazza

Lejjebb az 1 éves jótállási konstrukciónak megfelelő feltételeket olvashatja:

  1. A jótállás határideje a termék fogyasztó részére való átadásától vagy az üzembe helyezéstől (amennyiben azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végezte el) számított 1 év.
  2. Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

    • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a forgalmazó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
    • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
    • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
    • elemi kár, természeti csapás okozta.
  3. Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó

    • elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a forgalmazónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne;
    • ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a forgalmazó a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tud eleget tenni, a fogyasztó – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
  4. Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól számított 14 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
  5. A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést minél hamarabb elvégezze.
  6. Ha a forgalmazó a termék kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a fogyasztó a hibát a forgalmazó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.
  7. A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
  8. Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
  9. A jótállási kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek – ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási költségeket – a forgalmazót terhelik.
  10. A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
  11. A jótállás nem érinti a fogyasztó törvényen alapuló – így különösen szavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.
  12. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy hiányában, ha a fogyasztó jótállási igényt kíván érvényesíteni fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.
  13. A fogyasztó jótállási igényét a forgalmazónál érvényesítheti.
  14. A fogyasztó javítási igényével közvetlenül az alábbi szervizhez fordulhat.

    Mediwel Kft. 1124 Budapest, Fodor utca 134.; szerviz@mediwel.hu; tel: 06/20 852 93 30

  15. A forgalmazó a minőségi kifogás bejelentésekor a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet (a továbbiakban: GKM rendelet) 3. §-a szerint köteles jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát a fogyasztó részére átadni. A jegyzőkönyvben rögzíteni kell az alábbi adatokat:
    • a fogyasztó neve és címe;
    • a termék megnevezése, vételára;
    • a vásárlás időpontja;
    • a hiba bejelentésének időpontja;
    • a hiba leírása;
    • a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igény;
    • a kifogás rendezésének módja.
  16. A forgalmazó, illetve a szerviz a termék javításra való átvételekor elismervény átadására köteles. Az elismervényen fel kell tüntetni:

    • a fogyasztó nevét és címét;
    • a termék azonosításához szükséges adatokat;
    • a termék átvételének idejét;
    • azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított terméket átveheti.


További kérdései esetén, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálati munkatársainkhoz!

webshop

Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön első kézből híreinkről és kedvezményeinkről!