A kezdeti sikerek óta nagyon sok év telt el és el kell mondjam, nagyon nehéz a világpiacon olyan jó termékeket találni, amik megérdemlik, hogy forgalmazzuk őket. Iszonyatosan kemény és hosszadalmas munka jót találni és ez sajnos nem látszik kívülről. Minden évben 2-3 világkiállításon veszünk részt és hihetetlen mennyiségű terméket kipróbálunk, több tucat terméket el is hozunk tesztelni és bevizsgálni minden alkalommal. Lassan garázsvásárt nyithatnék a „nem nyert” termékmintákból, amik a raktárainkban csücsülnek, mert nem voltak elég jók, hogy a vásárlóink elé tegyük őket. Amikor egy-egy ilyen minta beérkezik és a mi szűrőnkön nagy nehezen tízből egy átmegy, akkor következnek az orvosszakértőink, akik véleményezik ezeket, és az a feladatuk, hogy a világ összes publikált orvosi kutatásaiban a technológia vagy a konkrét termék hatásosságára bizonyítékot találjanak, vagy ne találjanak. Négy orvosszakértő partnerünk van, folyamatosan kapják a termékmintákat, voltak olyan, számomra kedves termékek, amelyekből néhány még orvostechnikai minősítéssel is rendelkezett, mégsem mentek át az orvosszakértőink szigorú szűrőjén. Egy-egy ilyen új termék bevizsgálása, tesztelése, stb. egy fél-egy évig is eltarthat nálunk, ahogy ez a Capillus esetében is történt, nagyjából háromnegyed éve foglalkozunk nagyon komolyan ezzel a témával.
A Capillus a számomra egy igen fontos termék. A férjemet is érinti az örökletes kopaszodás, régóta gondolkodom azon, hogy mi lesz, ha kihullik a haja, hogyan fog festeni Ő, aki hasonló fejszerkezettel rendelkezik, mint Sebestyén Balázs. :D (Bocs Balázs, bocs Szivem, de ez van.) Ezzel csak azt szerettem volna kifejezni, hogy van, akinek jól áll a kopasz fej, van, akinek viszont nem és az én férjem valószínűleg ez utóbbiak csoportját erősíti, ezért nagyon örültem ennek a terméknek, de bevallom, azonnal a legszigorúbb orvosszakértőnek adtam oda és hetekig X-ben tartottam az ujjaim, hogy nehogy azt mondja, hogy nem jó, mert nagyon bíztam benne, hogy ez jó lesz. Iszonyatosan megkönnyebbültem, amikor néhány hét elmélyült kutakodás, olvasás utánajárás után Ő is alátámasztotta szakmailag, hogy a termék jó, nyugodtan forgalmazhatjuk.
Azonnal odaadtam az egyetlen mintapéldányt a férjemnek, aki egyébként már nagyon unja, hogy ő a kísérleti alanya számos termék tesztelésének, de ennek nagy meglepetésemre Ő is örült. Sőt. Még nagyobb meglepetésemre használja is, minden nap. Sőt, nyaralásra is elhozta, magától! De csak azért, (saját bevallása szerint) mert „csak 6 perc”. Ha 20-30 perc lenne naponta, már rég feladta volna, de ez a 6 perc tényleg annyira élhető és annyira hamar eltelik, hogy szinte észre sem veszi. De egy nagy titka van, hogy elöl kell tartani és a napi rutinba valahogy úgy kell beilleszteni, hogy kapcsolódjon valami minden napos tevékenységhez. A férjem ezt a gyerekek vacsorájának az elkészítéséhez kötötte, azt mindig Ő szokta csinálni, a lényeg, hogy ilyenkor mindig a konyhában van, a sapka meg kéznél, és miközben ott ténykedik, felveszi és tényleg alig vette fel, már csipog a gép, hogy vége a programnak. Jelenleg úgy néz ki, Ő van a legelöl a Capillus használatában az országban, de még csak 2-3 hónapja használja, a látványosabb rész még csak most fog következni. Természetesen készítettünk „előtte” fotót, hogy tudjuk mihez hasonlítani később. Egy biztos, a fodrásza már mondta neki, hogy mintha erősödtek volna a hajszálai az utóbbi időben, anélkül, hogy tudta volna mit használ.
Hogy miért pont ezt választottuk, a többi hasonló termék közül? A Capillus világpiaci versenytásait is sorra vettük természetesen, mint mindig, amikor egy terméket bevezetünk, és mindenféle szempontból ez a márka jött ki a legjobbnak, még akkor is, ha nem ez a legolcsóbb. Nem véletlenül ez a világpiac vezető. Nemzetközi szinten nagyon sok a hamis (pl. lézer helyett led-et alkalmazó) készülék és a szakmai hátteret nélkülöző, kínai versenytársak is nyomulnak már természetesen. De mi hisszük, hogy egy ilyen esetben, amikor tényleg időkorlátja és nagy tétje is van a dolognak, nem az ár az egyetlen tényező, amit a vásárlóink figyelembe vesznek. Hisszük azt, hogy a gondos és precíz munkánk, amit abba fektettünk, hogy a legjobbat hozzuk el a vásárlóinknak megtérül és hiszünk a termékben. Nem teszünk hozzá celebet sem, mert mi eddig is csak olyan tapasztalatokat adtunk közre ismert emberekről, amelyek igazak voltak. Senkinek nem adtunk soha a szájába olyat, amit maga személyesen nem tapasztalt volna meg, sőt, mindig hagytuk, hogy a saját szavaikkal fogalmazzák meg a termékekkel kapcsolatos tapasztalataikat.
Most tehát azt kell mondjam, hogy a 12 éves piacon eltöltött, szakmailag hiteles munkánk és a nevünk az, amit adni tudunk a termék mellé a világpiac vezető Capillus márkanév mellett, mert ez egy olyan termék, aminek az eredményére várni kell. Aki ismer minket tudja, nem adjuk a nevünket olyanhoz, ami nem bizonyítottan hatékony. Aki bízik bennünk, nyugodtan vegye meg ezt a sapkát, aki meg nem, az várjon még egy fél-egy évet, ha még van annyi ideje, míg az első saját tapasztalatok megérkeznek. Az amerikai oldalon elég sok a jó referencia és aki ért a grafikai képmódosításokhoz, az látja, hogy nem photoshopolt képek ezek, a férjem képe sem az lesz, ha egyszer elkészül. Addig is kitartásra ösztönzöm őt is, ahogy mindenkit, aki elkezdi használni a Capillust, mert ez a készülék jelenleg a világon a hajhullás elleni legmodernebb technológiát alkalmazza és mi hiszünk a tudományban.