Alapozó edzésterv

Hatékony edzést szeretnél a Scorpion PushUp komplex otthoni edzsőgéppel? Íme az a 10 gyakorlatból összeállított edzés, amely garantáltan megmozgatja minden izomcsoportodat!

A fokozatosság elvét betartva kezdj gyakorlatonként 4-6 ismétlésszámmal, végezd el mind a 10 gyakorlatot, így teljesítesz egy kört. Az első héten elég, ha három kört teljesítesz a gyakorlatsorból, mindezt úgy, hogy a körök között 90 másodperces szünetet tartasz. A második héttől emelheted az ismétlésszámot 5-7-re és ha bírod, akkor a körök számát is négyre. 

A harmadik és negyedik hét lesz a legkeményebb, hiszen az ismétlésszámot 8-12-re növeljük és már 5 köredzés a cél! 

Fekvőtámaszra fel!

1. Standard fekvőtámasz

   

2. Fekvőtámasz csavart kézzel – csúszkák használatával

    

3. Planking – váltott lábemeléssel

    

 

4. Egylábas kitörés előre - csúszkával

  

5. Hegymászás - csúszkákkal

    

6. Tricepsz fekvőtámasz

    

7. Gyémánt fekvőtámasz

   

8. Standard fekvőtámasz - kifulladásig

    

webshop

Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön első kézből híreinkről és kedvezményeinkről!