Erősebb, izmosabb testre vágysz, de nincs rá napi több órád?

Edzőterem helyett inkább otthon edzenél?

Ha nincs időd, vagy nem szeretnél heti 3-4 alkalommal edzőterembe járni, keress olyan megoldást, amely illik a napirendedhez. Válaszd a komplex otthoni edzést, és egy olyan mozgásformát, amely napi néhány perc befektetéssel pár hét alatt szemmel látható változásokat eredményez a testeden, pár hónap alatt pedig teljesen átalakulsz és egy erősebb, izmosabb önmagad leszel! Kíváncsi vagy, ez hogyan lehetséges?

Ha alig van időd mozogni, akkor neked a legütősebb edzés kell!

Ha csak napi pár perced van edzeni, akkor számodra az a legjobb és legeredményesebb testformáló, erősítő gyakorlat, amely egyszerre több izomcsoportot mozgat meg.

Miért jó, ha egyszerre több izomcsoportod dolgozik?

  1. Időt spórolsz vele.
  2. Minél több izmot mozgatsz meg, annál hatékonyabb az edzés, és annál több zsírt is égetsz el.
  3. Minél több izmot szedsz magadra, az izomtömeged annál több kalóriát éget el.
  4. Mivel egyszerre több izmot edzel intenzíven, a változást rövid időn belül érezni, látni fogod magadon.

Lehet, hogy most elbizonytalanodtál. Talán nem vagy elég erős ahhoz, hogy ilyen kemény edzéseket végezz?

Ha évek óta nem mozogtál semmit, ha irtó rossz a kondid, és egy közepesen nehéz súlyzót se bírnál megemelni, akkor is olvass tovább.

Ugye milyen jó lenne kezdőként is ugyanazt az edzés-hatásfokot elérni, amit a profik?

Szeretnéd kihagyni a felfejlődés gyötrelmes és időigényes állomásait, és MÁR AZ ELSŐ EDZÉS ALKALMÁVAL learatni az edzés maximumát?

Figyelj csak!

Találtunk egy edzésformát, ami a te gondjaidat is megoldhatja!

Egy kaliforniai feltaláló hosszú évek munkájával kikísérletezett egy komplex otthoni edzőgépet, amely időhiányban szenvedő amerikaiak ezreinek segített megoldani a testedzés, fogyás, izomépítés problémáját. A legjobb benne, hogy nem számított, milyen kondiban kezdték el az edzéseket, mert mindegyikük képes volt ELSŐRE végrehajtani a feladatokat és pár perc alatt a lehető legtöbb izomcsoportot átmozgatni a cél érdekében. Eredményeik pedig 4-6 hét után kivétel nélkül látszódtak a tükörben:

  • izmosabb,
  • definiáltabb,
  • tónusosabb,
  • karcsúbb,
  • feszesebb test.

Ezt keresed te is, ugye?

MEGVESZEM A SCORPION PUSHUP-OT

Megoldás több problémára egyetlen edzőgéppel

►Izmosabb, erősebb testet építesz

A formás test nem csak azért fontos, mert tetszetős. Az erős felsőtest, a masszív kar és vállizmok, az edzett törzsizmok a mindennapi tevékenységeink során is rendkívül fontosak. A férfiak szeretnének izmos felsőtestükkel erőt sugározni, és a nők sem kedvelik magukon a petyhüdt, cseppfolyós részleteket.

►Nem rabolja az idődet

Nincs mindenkinek kellő elszántsága sem ideje, hogy másfél órát edzőteremben töltsön, utazgasson, mindezt egy héten többször. Ha csak 10-15 perced van az edzésre, akkor egy intenzív és hatásos izomerősítő gyakorlatsor kell, az otthonodban.

►Edzettségi szintedtől függetlenül hatásos

Nem számít, hogy kezdő vagy profi szinten vagy. Az edzőgéppel végzett izommunka önmagában is hatásos és minden szinten ugyanolyan eredményes. A rosszabb kondiban lévők számára is elérhető az intenzív, izomerősítő és zsírégető edzés, és széles tömegek tudnak napi néhány perces mozgással erősebb, izmosabb testet építeni. A profiknak új alternatívát, egy szórakoztató és további fejlődést biztosító edzésmódot kínál, amit beépíthetnek a napi rutinba.

►Sportsérülések után, a rehabilitáció idején is használhatod

A vállak és a karok sérüléseiből azért nehéz felépülni, mert általában óvjuk-védjük, nem mozdítjuk a sérült területet, ahelyett, hogy szakszerűen mozgatnánk és így segítenénk a regenerálódást. Sérülés után az izmok leépülnek, az ízületek mozgástartománya már néhány hét alatt úgy beszűkül, hogy képtelenek vagyunk még a napi rutinfeladatok elvégzésére is. Fontos volt az is, hogy az új edzőgéppel könnyített módban edzhető legyen a sérült testrész, hogy minél gyorsabban visszanyerhesd a régi formád.

Amerika kedvence,

a Scorpion PushUp

komplex otthoni edzőgép megérkezett!

Ez a komplex edzőgép kezdőtől a profi szintig nyújt lehetőséget

  • izomerősítésre, erősítésre
  • zsírégetésre és testformálásra
  • sérülések utáni rehabilitációra.

A Scorpion PushUp a világ egyik leghatékonyabb gyakorlatára, a fekvőtámaszra épít, de jelentősen kitágítja a fekvőtámasz kereteit. Az ízületeidet kímélő, különleges, hintáztató, úgynevezett hibrid fekvőtámaszt tesz lehetővé, azaz:

egy központi hengeren történő billenő mozgás révén a klasszikus (földön) és az emelt (széken vagy labdán végzett) fekvőtámasz közti utat járja be. Ez az edzésforma sokkal szórakoztatóbb és kíméletesebb, mint a talajon végzett fájdalmas és monoton fekvőtámaszozás.

A Scorpion PushUp-pal a fekvőtámasz végre nem büntetés, hanem hatékony edzésforma!

Gyere be hozzánk és próbáld ki!

 

A fekvőtámasz hatása rendkívüli: 8 izomcsoportot dolgoztat egyszerre.

A fekvőtámaszban végzett karhajlítás-nyújtás a világon az egyik legjobb, legkomplexebb, leghatékonyabb gyakorlat. Ez az egyetlen mozgássor képes a tested egészének a megformázására és erősítésére.

A karhajlítások-nyújtások révén a teljes felsőtest - a folyamatosan fenntartott planking pozíció miatt pedig -, az alsótest izmai egyszerre dolgoznak.

A fekvőtámasz az egyetlen mozgás, ami egyszerre dolgoztatja a váll, a kar, a mellkas, a törzs és a hát, valamint a fenék, a comb és a vádli izmait.

A fekvőtámasz formál, izmokat épít, erősíti az inakat és edzi a felsőtest tolóizmait, hogy a test alsó részével és a törzzsel összhangban dolgozzanak. A fekvőtámaszban végzett karhajlítás- és nyújtás:

  • Látványosan formálja az egész testet Tovább

Mivel szinte az összes izmot megmozgatja, ezzel az egy gyakorlattal a legjobb formába hozhatod magad. Feszesen gömbölyű lesz a váll, lapos a has, tónusos a hát, erős a törzs, de az alsó testen is hamar látható lesz a változás. Az egész tested átalakul.

  • Intenzíven égeti a zsírt Tovább

A fekvőtámasz új izomzatot épít, ha pedig kitartóan végzed ezt az összetett mozgássort és keményen megdolgoztatod az izmaidat, az izom szinte kiáltani fog az energiáért (mint üzemanyagért), amely szénhidrátok és zsír formájában van jelen a testünkben. Ebből pedig logikusan következik, hogy minél több izmot mozgatsz meg, annál több zsírt égethetsz el.

A fekvőtámasz egy rendkívül energiaigényes folyamat, az anyagcsere ezért fokozottan dolgozik, vagyis megfelelő mennyiségű kalóriát kell égetnie a gyakorlat végrehajtásához. És a legjobb benne, hogy nem csak edzés közben, hanem még órákkal később is fogyasztja a kalóriákat. A fokozott és hatékony anyagcsere működés pedig az általános erőnlétedet és közérzetedet is javítja.

A helyes testtartás igazi küzdelem a mai világban, de a fekvőtámasz olyan izomcsoportokat is megdolgoztat, amelyek a törzserőt fejlesztik, vagyis a gerinc tartását segítő mély hasizmokat, hátizmokat és oldalsó ferde hasizmokat is edzi. Ha pedig a tartóizmok rendben vannak, akkor megszűnhet a hátban, derékban jelentkező fájdalom, sőt segíti a test stabilitását és egyensúlyban tartását is. Fájó háttal vagy derékkel tehát fekvőtámaszra fel!

A rezisztencia tréning, azaz az ellenállással végzett edzés (itt a saját súlyod a teher) erősíti a csontokat és az ízületeket, éppen ezért a rendszeresen végzett fekvőtámasz megakadályozhatja a csonttömeg-vesztést és a csontsűrűség csökkenéséből fakadó problémákat, pl. a csontritkulást. Az idő előrehaladtával nő az oszteoporózis (csontritkulás) kockázata, azonban megelőzésben segítségedre lesz a fekvőtámasz.

De a fekvőtámaszt a földön is lehet végezni, miért kell egy edzőgép hozzá?

Mert a fekvőtámaszt szabályosan kivitelezni nagyon nehéz, kezdőknek szinte lehetetlen. A fekvőtámaszt azért nem lehet szép fokozatosan, kisebb ellenállással elkezdeni és szépen lassan növelni a rezisztenciát, mert rögtön a teljes testsúlyod 65-75%-át meg kell tudnod emelni! Átlagos kondícióval viszont még 2-3 szabályos fekvőtámaszt is kihívás megcsinálni! A nőknek már a szabályos fekvőtámasz pozíció kivitelezése is nehézséget jelent, sokan ezért végzik könnyített térdelőtámaszban a fekvőtámaszt. Így viszont az alsótest izmai alig dolgoznak.

A Scorpion PushUp nem a fekvőtámaszt találta fel újra, hanem annak a módját, hogy beállíthasd, egyénre szabhasd a gyakorlat nehézségi fokát. A gép 15 nehézségi fokozatban állítható. Így akár most kezdesz bele, akár már edzettnek számítasz, a saját szintednek megfelelően te választhatod meg azt a nehézségi fokot, ahol még el tudod végezni ezt az izomerősítő gyakorlatot. Az erőnléted növekedésével pedig emelheted az ellenállás mértékét.

Ezzel a géppel már az első edzésed is olyan intenzív lesz, amilyenre a földön végzett fekvőtámasz-próbálkozásokkal csak hónapok múlva, vagy soha nem lettél volna képes!

MIT MOND A FELTALÁLÓ A SCORPIONRÓL

 

Ha kezdő vagy:

azonnali sikerélményed lesz egy olyan gyakorlatsorral kapcsolatban, ami korábban nagyon nem ment, és minél többet edzel, annál többre leszel képes! Közben szórakoztató, napi néhány perces edzésekkel észrevétlenül átformálhatod

Ha edzettebb vagy:

és meg tudsz csinálni jó pár fekvőtámaszt, akkor a Scorpion PushUp segítségével igazi hard core fekvőtámasz variációkkal színesítheted az edzésedet. A géphez tartozó csúszkák segítségével a fekvőtámasz új dimenzióit hódíthatod meg!

Mit mond aki már kipróbálta

 

Nézzük át, mit nyersz a Scorpion PushUp-pal!

  • Rövid időn belül (4-6 hét) látványos eredményt érhetsz el a testformálásban és izomerő-növelésben mindössze egyetlen gyakorlattal és napi pár perc időráfordítással!
  • Mindegy, milyen nehézségi szinted választod, amit a fekvőtámasz kínál, annak minden hasznát learathatod!
  • Végre nőként is könnyedén végezhetsz szabályos fekvőtámaszt már a legelső edzéstől kezdve!
  • Nincs többé olyan, hogy néhány ismétlés után elgyengülsz és feladod, mert a saját edzettségi szintedhez beállított géppel akár 50-100 fekvőtámaszt is tudsz majd nyomni!
  • Ha edzett vagy, a Scorpion Pushup csúszkáival a különböző fekvőtámasztípusokat gyorsan tudod váltogatni, erre a hagyományos fekvőtámasz közben nem lennél képes.
  • A mellkasi alátámasztásnak köszönhetően helyes tartásban végzed a fekvőtámaszt, így nem fájdul meg a derekad. A személyi edzők szerint ráadásul 5 szabályos fekvőtámasszal többet érsz, mint 50 szabálytalannal.
  • A gép megkönnyíti a baleset utáni rehabilitációt, mert használata sem a térdet, sem a derekat nem terheli túl és a kisebb ellenállás szintjéről kezdhető a felépülés. Váll és karsérülések utáni mozgásformának kimondottan javasolt!

A férfiaknak ezért jó a Scorpion PushUp komplex edzőgép:

  • A fekvőtámasz az erő, az állóképesség jelképe ősidők óta. Ha eddig nem tudtad, a Scorpion PushUppal te is képes leszel a saját súlyodat megemelni már az első edzéseden. Ez remek érzés, próbáld csak ki!
  • Napról napra erősebb leszel. 20-25 percnél többet nem kell és nem is érdemes az edzésre fordítanod, mert a Scorpionnal egyszerre 8 izomcsoportot mozgatsz meg: rendkívül intenzív edzés során építhetsz izmot és égetheted a zsírt.
  • A vállat, a kart, vagy a mellkast ölelő zsírréteget érdemes ledolgozni, hogy szép feszes izmokat növessz a helyére és erőt sugározz velük. A pocakodon cipelt és a derékbőségedet alkotó (viscerális vagy zsigeri) zsírtól viszont mindenképp meg kell szabadulnod, mert súlyos betegségeket (szívbetegséget, magas vérnyomást, diabéteszt és anyagcsere zavart) okozhat.

A nőknek pedig ezért:

  • A Scorpion PushUp-on speciálisan nőknek kifejlesztett mellkastámaszt találsz, mert így az alátámasztás nem a mellekre, hanem ténylegesen a mellkasra kerül. Az edzés a saját edzettségi szinteden, egy kellemes pózban hintáztatva indul és rendkívül szórakoztató. De aztán ne csodálkozz, ha a pasid lenyúlja az edzőgépedet!
  • A nők felsőtest izomzata jellemzően gyengébb, mint a férfiaké, pedig ugyanúgy szükségük van az erős törzsizomzatra, a feszes hasizmokra és a karizomerőre. Ha magadat elbírod, elbírsz bármivel!
  • Vége a térdeplős fekvőtámaszoknak és az érzésnek, hogy a harmadik karhajlítás-nyújtás után feladod. A Scorpionnal már az első alkalommal is végre tudsz hajtani akár több szabályos fekvőtámaszt is.

A Scorpion PushUp a saját személyi edződ lesz az otthonodban!

Ha naponta csak egyetlen gyakorlatra van időd, legyen ez a fekvőtámasz-gyakorlat a Scorpion PushUp-pal!

Nem fogsz csalódni benne, mert a használata kellemes, szórakoztató, és sikerélményt nyújt már az első alkalomtól! A gép mellé egy részletes edzésprogramot is adunk neked, hogy kitartó maradj!

Meglátod, ha rendszeresen használod, hamar látványos lesz a változás! Először az erőnléted, a kondíciód, a közérzeted fog javulni, majd 4-6 hét* után te is látni fogod az eredményt, 8-10 hét után pedig már az ismerősök is észre fogják venni, hogy mennyire megváltozott az alakod!

Készen állsz a legújabb testformálásra? Ne habozz, határozd el magad és vágj bele az edzésbe! Vesztenivalód nincs, hiszen ha nem tetszik, 14 napon belül visszaküldheted, és mi visszafizetjük az árát!

Megrendelem a komplex edzőgépet!

Építs izmot, égess zsírt és formáld az alakod a Scorpion PushUp-pal,érd el vele kitűzött céljaidat!

 

TERMÉKJELLEMZŐK

Megnevezés: SCORPION PUSHUP – A dinamikus fekvőtámasz gép
Nettó tömeg: 5,7 kg
Bruttó tömeg: 8,3 kg
Doboz mérete: 273 mm x 266 mm x 1587 mm
Maximális terhelhetőség: 136 kg

 

A www.mediwel.hu honlapon található valamennyi tartalom a Mediwel Kft. kizárólagos szellemi tulajdonát képezi. A Mediwel Kft. előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül tilos a honlap egészének vagy egyes részeinek (szöveg, grafika, fotó, audio- vagy videoanyag, struktúra, stb.) másolása, feldolgozása, illetve bármilyen más módon történő felhasználása. A jogosulatlan felhasználás büntető- és polgári jogi következményeket von maga után.

webshop

Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön első kézből híreinkről és kedvezményeinkről!